23. april 2011

Shopping for alle pengene

  I dag tog jeg lige et smut til København for, at bruge lidt penge. Hver gang jeg kigger i mit skab, tænker jeg: "Gud hvor har jeg dog brug for noget nyt tøj", så jagten gik i gang!!!




OKAY, jeg sagde tøj, men jeg kunne ikke modstå denne bog, da jeg var i Urban Outfitters. Den kostede "en hund" og jeg synes idéen er ret morsom. Det er en slags dagbog, men i stedet for at skrive sine tanker og bedrifter i den, skal man rent ud sagt ødelægge den totalt. På hver side er der en instruktion til, hvordan man skal ødelægge siden, så jeg skal have fat i mit kreative jeg.



Så købte jeg tre par højtaljede shorts. Billedet er ikke så godt, men der er et par hvide, et par rosa og et par sorte. De hvide og rosa er fra H&M's nye "Conscious-Collection" til 179,- og 129,-, og de sorte er fra Won Hundred til 500,-. Jeg kunne ikke modstå dem og synes de passer rigtig godt til en sommergardarobe, og så er det et rigtig godt køb, fordi de (to af dem) ikke er sorte! Jeg har nemlig en tendens til at købe sort! Så fandt jeg også en sweatshirt fra Vero Moda til 110,- og træhalskæde fra Pieces til 149,-. Tingene matcher perfekt sammen, så det måtte lige med!

Og til sidst som "Kronen på værket" mine elskede nye sandaler fra Won Hundred. Det var dyre, men velbrugte 1500,-. Jeg håber dog bare, at jeg kan cykle i dem, for ellers får jeg lidt et problem når jeg skal i skole?!!
Men jeg ELSKER dem, de er så flotte synes jeg. Egentlig skulle jeg have ballerinaerne fra samme mærke, men da størrelserne ikke passede, faldt min kærlighed på disse skønheder! Og jeg er sikker på, de nok skal blive brugt meget i løbet af sommeren, hvis jeg kan cykle i dem, for ellers får jeg (også)et problem med min mor!

..Anine..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar