25. april 2011

Påskeferie, hygge, sol, varme og afslapning


Sidste dag i Påskeferien, arrrg. Jeg kunne godt bruge en uge mere, jeg synes ferien er gået alt for hurtig og jeg har slet ikke noget af alt det jeg skulle. Jeg skulle ordne mit skab og have en bøjlestang i, det har jeg også fået, men til gengæld ligger alt mit tøj nu på mit gulv og fylder halvdelen af mit værelse, fordi jeg ikke har nok bøjler eller skabsplads. Så 'oprydning af værelse' kan jeg ikke strege af listen helt endnu!:-( Men men men, jeg synes stadig, at det har været en god ferie, alt i alt. Jeg har fået shoppet lidt, slappet af og hygget lidt med nogle veninder og med familien! :-)

I dag har jeg så tilbragt eftermiddagen på Kronborg med min mor for, at få noget sol. Det var super hyggeligt, vi havde taget et tæppe med og lå helt nede ved vandkanten. Dog var der utrolig mange insekter, og da jeg har den værste araknofobi, gik der ikke et sekund uden, at jeg kiggede efter edderkopper på tæppet. Men det var dejlig varmt og jeg har da fået lidt sol, specielt i ansigtet. Dog er jeg stadig en blegfis!

Håber i også har nydt ferien. 

God Påske :-)


..Anine..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar